Novel Kau Aku Kita Karya Orkid Edyliyne Online

6:39:00 AM

Assalamualaikum selamat membaca Novel Kau Aku Kita Karya Orkid Edyliyne Online .Antara salah satu novel yang terlaris di pasaran buat masa ini. Oleh itu, sebuah syarikat produksi telah mengilhamkan jalan cerita Novel Kau Aku Kita dalam sebuah drama bersisi yang berjudul Kau Aku Kita .

Saksikan drama adaptasi novel “Kau Aku Kita” dalam slot Akasia di TV3 lakonan Syarul Ridzwan, Janna Nick & Hafidz Roshdi mulai 28 Oktober 2015 setiap Rabu dan Khamis bermula pada jam 9.00 malam di Slot Lestary TV3. Bagi yang belum membaca novel “Kau Aku Kita”, anda boleh baca menerusi paparan setiap bab dibawah.


Novel Kau Aku Kita Karya Orkid Edyliyne
Baca Novel Kau Aku Kita Karya Orkid Edyliyne Online

Kredit : Santai @ Kuasaiseo @ Google

You Might Also Like

0 comments