Koleksi Ucapan SMS Puasa Bulan Ramadhan 2014 Lawak

1:49:00 PM

Koleksi Ucapan SMS Puasa Bulan Ramadhan 2014 Lawak . Di sini saya akan kongsikan Koleksi ucapan sms selamat berpuasa di bulan Ramadhan 2014 lawak. Seperti yang sedia maklum di mana,semua umat islam akan mula berpuasa pada ahad 29 Jun 2014. Dikesempatan ini, marilah kita mengirim ucapan SMS selamat berp1uasa kepada sahabat handai mahupun keluarga terdekat.

Koleksi Ucapan SMS Puasa Bulan Ramadhan 2014 Lawak


Koleksi Ucapan Selamat Puasa Bulan Ramadhan 2014 Menarik

Selamat menyambut bulan Ramadhan yang penuh mulia
Semoga ramadhan tahun ini adalah lebih bermakna dari tahun sebelumnya
Salam Ramadhan Al Mubarak 2014/ 1435H

Tarikh mula puasa Ahad 29 Jun 2014
Demikianlah kata Penyimpan mohor besar diraja
Marilah kita mengamalkan ibadah puasa
Semoga dapat lebih banyak pahala

Tiada hari seindah Jumaat,
Tiada kata seindah zikir,
Tiada ibadah seindah solat
dan tiada bulan seindah Ramadhan
Salam Ramadhan Al Mubarak

Aku yang dulu bukannya sekarang
Aku yang kini sudah berubah
Mari kita mula puasa dari sekarang
Semoga hidup kita lebih cerah

Dulu aku tidak pernah berpuasa
Apakah aku orang yang tidak berguna
Menyesal sesekali tidak bermakna
Ingat tuhan, wajib berpuasa

Selamat menyambut bulan Ramadhan yang mulia lagi suci
Semoga amalan kita pada bulan ini diterima Allah SWT
Insha Allah

Marhaban ya Marhaban
Bulan suci kini tiba lagi
hapuskan segala dosa
selamat menunaikan ibadah puasa




Terima Kasih sebab sudi baca Koleksi Ucapan SMS Puasa Bulan Ramadhan 2014 Lawak , tulisan Hakim Mahmud

You Might Also Like

0 comments