Novel Tersuka Tanpa Sengaja Online

1:28:00 PM

Baca Novel Tersuka Tanpa Sengaja Online |Assalamualaikum, di sini saya ingin kongsikan satu novel di mana telah dijadikan sebuah Drama Bersiri yang diberi tajuk Tersuka Tanpa Sengaja. Drama ini bakal menggantikan Drama Bersiri Tuan Anas Mikael yang sudah masuk episode 16 iaitu ep akhir.

Novel Tersuka Tanpa Sengaja Online
Novel Tersuka Tanpa Sengaja Online

Drama Tersuka Tanpa Sengaja bakal dibintangi oleh Emma Maembong dan Amar Bahrain . Drama bersiri ingin bakal ditayangkan di  Channel Astro Ria dan Drama ini terbitan Suhan Movies. Selain itu, tayangannya bakal mula pada 7 Disember 2015.

Sinopsis Tersuka Tanpa Sengaja

Pertemuan pertama mereka bertemu apabila Farhah dituduh ingin mencalarkan kereta Syed Arif. Bukan itu saja, identitinya dicurigai.Tetapi,ia telah menarik perhatian Arif untuk meminta Farhah untuk berlakon menjadi kekasihnya dan dia dilamar atas permintaan ibu Arif.

sila tekan perkataan biru di atas.

Novel Tersuka Tanpa Sengaja Online
Novel Tersuka Tanpa Sengaja Online

Farhah tidak ingin pada awalnya tetapi setelah impiannya untuk berkahwin dengan Hakim sepupu yang dicintainya dalam diam musnah,dia menerima lamaran Arif.

Mereka berdua belajar untuk saling menyayangi. Dugaan demi dugaan telah melanda,apabila Katrina menantu pilihan ayahnya muncul kembali. Cintanya pada Katrina mati setelah Katrina meninggalkannya.


Konflik keluarga bermula apabila mengetahui kakak tirinya adalah isteri Ari. Katrina ingin memisahkan mereka namun rancangan Katrina berjaya. Namun dia tak mampu menewaskan cinta Arif yang  mula berputik pada Farhah. Katrina kecewa separuh mati hinggalah dia bertemu dengan Armand kawan Arif.

Baca Novel Tersuka Tanpa Sengaja

Novel Tersuka Tanpa Sengaja Online saya akan update nanti... Harap maaf kerana telah menyusahkan anda.


p/s : Kepada kaum hawa jemput baca Resepi Ayam Masak Lemak Cili Api Style Negeri Sembilan dan Cara Mengurangkan Kegatalan pada kemaluan wanita . Kredit to Drama, KuasaiSeo dan Google.

You Might Also Like

0 comments