Drama Bersiri Cinta Ilahi Full Episode Dan Sinopsis

12:32:00 PM

Drama Bersiri Cinta Ilahi Full Episode Dan Sinopsis . Assalamualaikum, kali ini saya ingin berkongsi dengan anda salah satu drama bersiri yang baru dan berjaya menambat hati para peminat drama bersiri di Malaysia ini. Drama bersiri yang saya maksudkan adalah Cinta Ilahi mungkin tidak ramai yang tonton drama cinta ilahi ini ataupun anda tidak tahu tentang drama bersiri cinta ilahi ini. Sebelum saya ingin bercerita lebih lanjut seeloknya anda baca dahulu sinopsis cinta ilahi full episode .

Saya mulakan dari awal Drama terbaru yang diberi Judul Cinta Ilahi yang akan ditayangkan di kaca tv masing-masing . Antara para pelakon yang menjayakan Drama Cinta Ilahi Johan Asari, Diana Amir, Nazrief Nazri, Syafnida, Ramona Zam Zam, dan Idzham Ismail. Untuk Makluman, drama cinta ilahi akan bersiaran pada 19 Disember 2014 yang akan ditayangkan pada setiap hari Jumaat pada jam 9.00 Malam . Drama Bersiri Cinta Ilahi mempunyai episode sebanyak 13 ( Akhir ) yang menggantikan yang mengantikan Drama Kifarah di Slot Zehra TV3.

Drama Bersiri Cinta Ilahi Full Episode Dan Sinopsis
Drama Bersiri Cinta Ilahi Full Episode
Sinopsis Drama Bersiri Cinta Ilahi

Hud (Johan Asari) yang bekerja sebagai mat despatch. Satu hari beliau telah terpesona dengan kehadiran seorang gadis bernama Maryam (Diana Amir) telah membuatkannya jatuh hati. Beliau telah mengekori gadis itu  hinggalah ke masjid. Hud yang sangat terpegun dengan kecantikannya dan keluhuran Maryam yang mengajar kanak-kanak mengajar Al-Quran telah membuatkan hatinya tertawan. Namun, Maryam rupa-rupanya anak Pak Imam di Masjid itu.

Kepada anda yang ingin download cinta ilahi full episode sila ke DRAMA CINTA ILAHI FULL EPISODE di sana saya telah sediakan link-link untuk anda yang meminati cinta ilahi ini. Selamat dan sila tonton cinta ilahi full episode di saya ok.

Drama Bersiri Cinta Ilahi Full Episode Dan Sinopsis | kuasaiseo | Google | Drama

You Might Also Like

0 comments